martes, 16 de diciembre de 2014

Això segueix!!!

Hola, hola!!



Aquí seguim, explicant noves aventures i experiències.
Amb la Ramata ja ens comencem a conèixer, ha perdut bastant la vergonya, tot i que encara queda un llarg camí perquè agafi 100% confiança en sí mateixa!

De moment hem descobert que tenim força coses en comú, a les dues ens encanta menjar, i ens agrada gairebé tot, però el que més ens agrada és la xocolata...nyam! Per això, el primer dia de quedada, després d'acabar de veure una pel·lícula que feien a la televisió, que vam decidir acabar a casa meva perquè ella s'hi havia enganxat molt (Lo imposible), vam fer un superpastís de xocolata que estava per llepar-se'n els dits, tot un repte cuinar, la Ramata mai havia fet cap coca i li va apassionar veure els videos del YouTube en els que s'indicaven pas per pas com cuinar. Vam fer meitat i meitat i tant a una casa com a l'altra va volar en qüestió de pocs dies!

El dia següent, tot passejant i xerrant per Santa Coloma, abans d'entrar a la biblioteca ens vam trobar a dues nenes molt simpàtiques que van a la seva classe, la Maisa i la Navdeep. Vam decidir passar la resta de la tarda amb elles, i ens van ensenyar un mirador molt xulo en el que es veia tot Santa Coloma. Tot això mentre ens explicàvem vivències de l'Institut (que es el mateix que vaig anar jo). Seguidament vam decidir anar a fer una xocolata desfeta acompanyada de croissant torrat a Can Farriol, i de camí a casa, vam proposar fer una quedada conjunta per anar a veure una pel·lícula al cinema, proposta feta per la Ramata, se la veia molt entusiasmada.

A part de tot això, també hem descobert que tot i que les matemàtiques poden arribar a ser molt interessants, a nosaltres se'ns fan una mica complicades, però tot i això, ens apassiona llegir. Per això he decidit deixar-li uns quants llibres que a mi em van marcar durant la pre-adolescència que n'estic segura que li encantaran!

Segueixo informant :)

P.D: us adjunto la foto de la super coca de xocolata i també de com són les xocolates desfetes de Can Farriol, n'estic segura que repetirem!!! Ah, i l'altra foto és la que ens van fer al principi de la trobada, el primer dia, la Ramata i jo som les dues noies de l'esquerra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario